معرفی انواع ارزهای دیجیتال و راهنمای خرید
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

 

این رکورد درباره فعالیت کاربران بر روی سایت اکسی است که بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد. توکن این پلتفرم یعنی توکن اکسی AXS در نوامبر ۲۰۲۰ معرفی و عرضه شد و جالب است بدانید کل عرضه این توکن 270 میلیون AXS است که برخی از آن ها برای فروش عمومی مورد استفاده قرار گرفته است، برخی دیگر به مشاوران Sky Mavis اختصاص داده شده است و تعدادی از آنها به بخش ویژگیهای دریافتی در ازای بازی کردن، اختصاص یافته است. اگرچه وایت پیپر بیت کوین در سال ۲۰۰۸ منتشر شد اما اولین بلوک اطلاعاتی بلاکچین بیت کوین در سال ۲۰۰۹ استخراج شد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

به همین دلیل آن را اولین نسل رمزارزها میدانند و میتوان گفت تولد رمزارز بیت کوین، انقلابی عظیم در حوزه مبادلات مالی و استراتژیهای سرمایه گذاری خرید ارز دیجیتال بود. در مجموع میتوان گفت که بر اساس ماده ۲ قانون مجازات عمومی (هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است، جرم محسوب میشود)، از آنجایی که برای خرید و فروش بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال، مجازاتی تعیین نشده، پس خرید و فروش آنها جرم تلقی نمیشود. بعد از ثبت نام در ایران بایننس و ارسال مدارک مربوطه، در کمتر از 3 روز هویتتان تایید میشود و میتوانید از این صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید.

بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال

در صورتیکه قصد فروش ارز اکسی اینفینیتی خود را دارید میتوانید به صورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه روز به فروش اکسی اینفینیتی خود در صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال  اقدام کنید. درج قیمت این ارز به طور لحظه ای امکان پذیر نمی باشد، زیرا رمز ارز اکسی دارای نوسان قیمتی است و قیمت ثابت و مشخصی در یک ساعت هم ندارد. در صورتیکه ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را در کیف پول خود در اکسبیتو دارید نیاز به انتقال آن نیست و میتوانید در لحظه نسبت به تبدیل دارایی دیجیتال خود اقدام نمایید. همچنین بیت کوین وابسته به نقطه جغرافیایی خاصی نیست و از این رو هر شخصی در هر نقطه از جهان در صورت اتصال به اینترنت میتواند به خرید بیت کوین یا فروش آن بپردازد یا سایر مبادلات مالی خود را به وسیله این رمزارز انجام دهد.

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال

 

صرافی ارز دیجیتال

بیت کوین ماهیتی غیرمتمرکز دارد به این معنا که به فرد یا سازمان خاصی وابسته نیست و توسط هیچ ارگان یا گروهی نیز به طور مستقیم پشتیبانی نمیشود. به طور مثال روی مقدار 2.40 ارز آدا برای تریگر شدن پوزیشن و مقدار 2.41 را برای Last price تعیین می کنیم. برای یادآوری دوباره آن را بازگو می کنیم به این دلیل قیمت تتر ثابت و یکنواخت است که هنگامی که هر واحدی از این ارز وارد بازار شود یک دلار برای آن کنار گذاشته می شود. افرادی که تصمیم به استخراج بیت کوین میگیرند، با استفاده از الگوریتمی به نام اثبات کار (PoW)، قدرت پردازشی خود را برای حل مسائل پیچیده ریاضی وارد یک نوع مسابقه میکنند که هدف آن تایید تراکنشها است.

صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال

از بیت کوین با لقب پادشاه ارزهای دیجیتال نیز یاد میشود. پس از شارژ ریالی کیف پول خرید اکسی اینفینیتی امکان پذیر میشود. به منظور فروش اکسی اینفینیتی و فروش و خرید ارز دیجیتال  میبایست ابتدا ارزدیجیتال اکسی خود را به کیف پول AXS خود در اکسبیتو انتقال دهید و بعد از آن نسبت به تبدیل دارایی دیجیتال اقدام کنید. کاربران اکسبیتو میتوانند از دو جهت نسبت به خرید و فروش AXS اقدام نمایند. شما میتوانید از قسمت بازارهای معاملاتی و همچنین از تبدیل سریع نسبت به خرید و فروش آن اقدام کنید. در این صورت برای بستن سریع پوزیشن قبلی و ایجا پوزیشن جدید، راهکار خوب آن است که پوزیشنی با مقدار دو برابری نسبت به مقداری که الان پوزیشن باز است ایجاد نمایید.

خرید ارزهای دیجیتال

زمانی که این سیگنال را دریافت میکنید باید سریع دست به کار شوید و معامله خود را آغاز کنید. پس از اینکه معامله انجام شد، ارز دیجیتال جدید خود را دریافت کرده و اتصال خود را قطع میکند. ناشران و توسعه دهندگان بازیهای زنجیره بلوکی از Valve خواستند در موضع خود تجدید نظر کند. صرافی هابی ، صرافی هابی یکی دیگر از بهترین صرافی های ارز دیجیتال است که از حدود 250 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند. برخی از تحلیلگران بازار پیشبینی کردهاند که توکن FET میتواند در پنج سال آینده به ۲ دلار یا بیشتر برسد، که نشاندهنده سودی در حدود ۳۲۵ درصد برای هر کسی است که اکنون به دنبال سرمایهگذاری است.

بنابراین سعی کنین از کانال های VIP سیگنال دهی استفاده کنین که هر دو طرف بازار رو هم در نظر می گیرن و برای معاملات اسپات و فیوچرز سیگنال صادر می کنند. بنابراین بلاک فولیو دارای هشدارهای گوناگونی است که شما را از نوسانات لحظهای قیمتها مطلع میکند. پس از شارژ حساب خود، میتوانید یک سفارش خرید را برای بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال ثبت کنید. بسیاری از رمز ارزهای دیگر مانند اتریوم و تتر توانستند با هدف رفع نواقص سیستم بیت کوین و ارائه ایدههای جدید در این زمینه، به تکامل و پیشرفت فناوری بلاکچین و اکوسیستم ارزهای دیجیتال کمک کنند.

این پلتفرم دارای بازی است که کاربران آن میتوانند با رای دهی و بازی کردن در این پلتفرم توکن AXS که از پلتفرم اکسی اینفینیتی به وجود آمده، دریافت کنند. AXS توکن این پلتفرم است که به عنوان پاداش از طریق خزانه داری Axie Infinity تامین میگردد. اما برای کاربرانی که در لحظه نگارش مقاله، آن را مطالعه می کنند قیمت هر واحد توکن اکسی و ارزش بازار آن را درج می نماییم. قیمت لحظه ای اکسی اینفینیتی و دیگر ارزهای دیجیتال را می توانید در قسمت مارکت، در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران یعنی اکسبیتو مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: